0236 314 84 64 0850 30 30 300

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?


Sık Sorulan Sorular


Nasıl internet bağlantısı başvurusunda bulunabilirim?

Web sitemizden online başvuru formunu doldurarak ya da müşteri hizmetlerimizi arayarak e devlet başvurusu hakkında bilgi alabilirsiniz 

Kurulum için ne kadar süre gerekir?

Başvuru tamamlandıktan sonra -yoğunluğa göre değişkenlik gösterebilir- genellikle 7 iş günü içinde kurulum ekiplerimiz tarafından adresinizde kurulum gerçekleştirilir.

Hangi internet paketlerini sunuyorsunuz?

Firmamız, ihtiyacınıza uygun çeşitli internet paketleri sunmaktadır. Hız, kota ve fiyat seçenekleriyle farklı planlarımız hakkında detaylı bilgi için TARİFELERİMİZ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Kurulum ücreti alınıyor mu?

Kurulum ücreti aldığınız hizmete göre değişkenlik gösterebilir. Air-Fiber bir hizmet alacaksanız, kurulum ücreti ile ilgili müşteri hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz. Altyapılı bir internet kullanıyorsanız hat aktifken bize geçiş yapmanız durumunda herhangi bir ücret alınmaz. Yeni altyapılı başvuru durumunda , yine müşteri hizmetlerinden aktivasyon bedeli ile ilgili bilgi alabilirsiniz. Veya internet sitemizdeki güncel sözleşmelerimizden ücretle ilgili bilgi edinebilirsiniz.

Modem sağlıyor musunuz?

Evet, ihtiyaca göre modemi ücreti karşığında temin ediyoruz. 

Hangi bölgelerde hizmet veriyorsunuz?

Alt yapısı olan her adrese hizmet verebilmekteyiz. Air-Fiber olarak  İzmir-Bayındır, Aydın-Ortaklar, Manisa-Turgutlu, İzmir-Kemalpaşa-Ören-Halilbeyli ve çevresine hizmet verebiliyoruz. Ayrıntılı bilgi için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz

Faturamı nasıl ödeyebilirim?

Faturalarınızı online işlem merkezimizden, yada anlaşmaları olan Akbank, Garanti Bankası, Ziraat Bankası, AlbarakaTürk ve İşbankasından fatura odemeler kısmından "İZMAD-WAAYNET" kurum adımızı seçerek abone numaranız ile ödeme yapabilir ve ya otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Taşınırsam internetimi yeni adresime taşıyabilir miyim?

Air-fiber hizmetimizi kullanıyorsanız ve yeni adresinizde kapsama alanımız içerisinde ise taşıma işlemi yapabiliriz. Yada altyapı kontrolü sağlayarak altyapı var ise altyapılı hizmet için başvurunuzu yapabiliriz.Taşıma işlemi için müşteri hizmetlerimizi arayarak başvuru yapabilirsiniz.

Sözleşmeyi erken iptal edersem ceza öder miyim?

Taahhütlü paketlerde erken iptal durumunda taahhüt bozulma bedeli uygulanabilir. Detaylı bilgi için sözleşme koşullarını inceleyebilirsiniz.

Hizmetimi dondurabilir miyim?

Belirli bir süre için hizmetinizi dondurmak için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Dondurma işlemi koşulları paketiniz ve sözleşme durumunuza göre değişebilir.